lunes, 28 de febrero de 2011

Eu son a vida..

        Eu son o aire, o vento, son a vida que te arrastra,
        son o pasado que agora vive no presente.
        Son a auga doce, son a auga salgada
        que se desliza polos regatos, polos ríos,
        desenboco no mar.
        Son o ceo azul que se enfada 
        oscurece e estala,
        son a luz que deslumbra, que se ilumina,
        apágase....
        Son o lume que che da calor 
        cando tes frío,
        son o sol que sae polo día,
        son a lúa que te protexe polas noites,
        os ollos vixiantes ata o mencer
        para que os ladróns de xoños
        non vos veñan estremecer...
        Son un pensamento
        que percorre as mentes,
        son o sufrimento de algúns,
        o tormento de outros....
        Son a paz,
        son a guerra,
        son a arte,
        son inexplicable....
        O auxilio dunha tortura sen perdón,
        unha culpa dunha traizón..
        Son o grito inmenso dun silencio absoluto...
        Son a vergoña duns
        a admiración de outros;
        o soño dos pequenos......
        Vexo todo e non digo nada,
        !tortúranme! Aguántoo,
        non falo, non penso,
        non respiro, non teño medo,
        non sinto , non suspiro....
        Amo, pero non me gusta facelo.
        Escoito, o que non quero.
        Abro a boca pero non teño alento..
        Os meus ollos, non ven
        están pechados, pero abertos..
        Choro, pero non teño lágrimas..
        Meu corazón non latexa:
        !Son pero non son ninguén!
        Non existo pero estou ahí....
        !Vivo pero estou morta!
        !!Deixádeme en paz!!
        Pero lembrádevos de min....


                                                    RQL..
         

No hay comentarios:

Publicar un comentario

 Y un gran día comienzas a conocerte...entoces descubres que no eras quien pensabas...que la vida sigue sorprendiéndote aún cuando ya creías...